Pirmieji karo Ukrainoje metai – ukrainiečių pabėgėlių vaikų ugdymo modelių Europoje apžvalga
DOI:
https://doi.org/10.15823/su.2023.60.5Pagrindiniai žodžiai:
Karo pabėgėliai, Ukrainiečiai mokiniai, Pabėgėlių ugdymas, Pabėgėlių ugdymo modeliai, Integracija, Ukrainiečiai mokytojaiSantrauka
Straipsnyje apžvelgiama ukrainiečių pabėgėlių vaikų, pasitraukusių iš šalies po 2022 m. vasario 24 d. Rusijos pradėtos karinės agresijos Ukrainoje, ugdymo praktika Europoje, pasitelkus anksčiau taikytus migrantų ugdymo ir integravimo į nacionalines švietimo sistemas modelius, papildant juos derinio su Ukrainos bendrosiomis ugdymo programomis strategija. Pristatoma ukrainiečių vaikų ugdymui pasitelktų Ukrainos pedagogų įtraukimo į priėmusių šalių švietimo sistemą situacija, ilgalaikio jų įdarbinimo perspektyvos. Aptariami skirtingų ugdymo modelių iššūkiai ir didelis ukrainiečių pabėgėlių vaikų mokyklų nelankymas priėmusiose šalyse.
Atsisiuntimai
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.