Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų organizacinės kultūros nuoseklumo charakteristikos raiška

Authors

  • Jovita Starkutė Vilniaus universiteto Filosofijos fakultetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/su.2023.60.2

Pagrindiniai žodžiai:

Organizacinė kultūra, Nuoseklumas, Pagrindinės vertybės, Susitarimai, Koordinavimas ir integracija

Santrauka

Organizacinės kultūros nuoseklumo bruožas atskleidžia, ar vieningai ir harmoningai organizacijoje veikia vyraujančių vertybių, susitarimų, koordinavimo ir integracijos sistema, ar sukuria organizacijoje vidinį balansą ir vientisumą tarp ugdymo įstaigos procesų. Straipsnio tikslas – atskleisti esamos Lietuvos organizacinės kultūros nuoseklumo rodiklių raišką Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir pateikti rekomendacijas nuoseklumui kurti ar vystyti. Tyrimo metodika – Denison Organizational Culture Survey (DOCS). Rezultatas gali turėti didelę taikomąją vertę vadovams ir būti naudingas tiek peržiūrint ugdymo įstaigos nuoseklumo dedamąsias, tiek ugdymo įstaigos procesus, susitarimus ir vertybių atitikimą.

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2024-01-29

Kaip cituoti

Starkutė, J. (2024). Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų organizacinės kultūros nuoseklumo charakteristikos raiška. Social Education / Socialinis Ugdymas, 60(2), 28–55. https://doi.org/10.15823/su.2023.60.2

Numeris

Skyriai

I DALIS. INOVATYVAUS UGDYMOSI PROCESO MODELIAVIMAS