KRITERIJŲ REIKŠMINGUMO NUSTATYMAS LOGISTIKOS VERSLO VEIKLOS MODELIO PASIRINKIMUI
Pagrindiniai žodžiai:
logistika, verslas, verslo modelis, kriterinis reikšmingumas, santykinis kriterinis reikšmingumas, SAW metodasSantrauka
Šiame straipsnyje, remiantis mokslinės literatūros analize bei logistikos srities ekspertų įžvalgomis, apibrėžiama ir siūloma empirinio tyrimo metodika, pritaikoma perspektyviausio logistikos verslo modelio atrankos procese. Siūloma kriterinio reikšmingumo vertinimo metodika leidžia efektyviai nustatyti bei, remiantis asmenine nuomone ir (arba) ekspertiniais vertinimais, suteikti objektyvius santykinius procentinius reikšmingumus skirtingiems logistikos verslo veiklos modelių vertinimo kriterijams. Tokiu būdu pradedantysis logistikos srities verslininkas gali aiškiau atskirti prioritetinius verslo modelio atrankos kriterijus nuo mažiau svarbių vertinimo aspektų bei sėkmingiau pasirinkti perspektyvų, jo individualius poreikius atitinkantį logistikos verslo veiklos modelį.