VERSLO ĮMONIŲ RINKOS PLĖTROS SPRENDIMAI: TEORINIAI ASPEKTAI

Authors

  • Justina Karaliūtė Vytauto Didžiojo universitetas Žemės ūkio akademija

Pagrindiniai žodžiai:

rinkos plėtra, verslo strategijos, rinkos reguliavimas, vartotojų elgsena

Santrauka

Verslo įmonės veikia kintančios aplinkos sąlygomis ir susiduria su įvairiais iššūkiais, tokiais kaip politinis nestabilumas, aštrėjanti konkurencija, technologiniai pokyčiai, aukšti kokybės standartai, technologinės inovacijos, ekonominiai svyravimai, vartotojų elgsenos pokyčiai, gamybos kaštų didėjimas ir tvarumo reikalavimai (OpenAI, 2025). Tai apsunkina įmonių rinkos plėtros sprendimus. Šių iššūkių įveikimas reikalauja nuoseklaus projektuojamų sprendimų modeliavimo. Straipsnio tikslas – atskleisti verslo įmonių rinkos plėtros sprendimų esmę bei pateikti rinkos plėtros sprendimų priėmimo koncepcinį modelį.

Taikyti metodai: mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas, loginė analizė.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-07-04

Numeris

Skyriai

Žemės ūkio ir kitų bioekonomikos verslo organizacijų valdymas