KONCEPTUALUS NAUJO ŽEMĖS ŪKIO PRODUKTO ĮVEDIMO Į RINKĄ STRATEGINIO PLANAVIMO MODELIS
Pagrindiniai žodžiai:
naujas produktas, žemės ūkio produktas, inovacija, rinka, rinkodaros strategijaSantrauka
Sukurti ir pristatyti rinkai naują žemės ūkio produktą yra vienas aktualiausių dabartinių įmonių tikslų. Vartotojai ir įmonių vadovai siekia nuolatinio naujų inovatyvių produktų srauto: vartotojai nori novatoriškų produktų, kuriais siekiama gauti kokybę už pinigus, o įmonių vadovai siekia organiško ir pelningo augimo, kurį užtikrina naujovės. Tačiau be sistemingo naujų produktų kūrimo proceso dažnai naujų produktų kūrimo pastangos būna sudėtingos arba nesėkmingos. Todėl naujo žemės ūkio produkto įvedimas į rinką yra sudėtingas procesas, reikalaujantis nuodugnaus planavimo ir strateginio mąstymo. Straipsnio tikslas – sukurti konceptualaus naujo žemės ūkio produkto įvedimo į rinką modelį. Taikyta sisteminė mokslinės literatūros analizė ir sintezė, palyginamoji analizė.