PRIDĖTINĖS VERTĖS KLIENTŲ LOGISTINIAME APTARNAVIME KŪRIMO VALDYMO PRINCIPAI

Authors

  • Austėja Paulytė Vytauto Didžiojo universitetas Žemės ūkio akademija

Pagrindiniai žodžiai:

pridėtinė vertė, klientų logistinis aptarnavimas, pridėtinės vertės kūrimas, pridėtinės vertės valdymas, principai

Santrauka

Siekiant nustatyti pridėtinės vertės kūrimo valdymo principus klientų logistiniame aptarnavime, atlikta mokslinės literatūros analizė. Atlikus teorinę analizę nustatyta, kad logistikos sektoriuje veikiančios įmonės nuolat susiduria su didėjančiais iššūkiais dėl vykstančių globalizacijos procesų, technologinės pažangos ir augančios konkurencijos. Norint išsilaikyti ir stiprinti konkurencinį pranašumą tokioje sudėtingoje aplinkoje, pridėtinės vertės kūrimas ir šio proceso tikslingas valdymas tampa siektinu tikslu. Pridėtinės vertės kūrimo valdymas yra sudėtingas procesas, kuris pasižymi neapčiuopiamumu ir integralumu visos tiekimo grandinės požiūriu. Išskiriami strateginiai ir operatyviniai principai logistikos įmonėms padeda tobulinti klientų logistinio aptarnavimo procesus taip, kad būtų didinamas klientų pasitenkinimas bei kuriama unikali klientų patirtis, pagrįsta jų suvokiama gauta pridėtine verte ir sąveikos su įmone. Pridėtinės vertės kūrimo principų išskyrimas logistikos įmonėms leidžia nustatyti bendras gaires, kad kuriama pridėtinė vertė būtų ne tik funkcionali, bet ir orientuota į klientų lūkesčių bei poreikių patenkinimą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-07-04

Numeris

Skyriai

Inovacijos ir sprendimai verslo logistikoje