VIEŠOJO SEKTORIAUS ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS
Pagrindiniai žodžiai:
įvaizdis, viešasis sektorius, įvaizdžio formavimasSantrauka
Kiekviena viešojo sektoriaus organizacija siekia turėti teigiamą įvaizdį. Organizacijos įvaizdis gali būti suprantamas įvairiai, būti daugiau ar mažiau struktūrizuotas, kaip idėjų, jausmų, suvokimo ir įsivaizdavimo, kurį asmuo ar asmenų grupė turi tam tikram reiškiniui ar daiktui, visuma. Mokslinėje literatūroje nėra vieningo organizacijos įvaizdžio apibrėžimo, todėl autoriai pateikia juos skirtingai, bet kai kuriuos apibrėžimus galima vartoti kaip sinonimus, taip pat išskiriami skirtingi veiksniai, kurie turi įtakos organizacijos įvaizdžio formavimuisi. Organizacinis įvaizdis atspindi grynąsias pažintines reakcijas, klientų, investuotojų, darbuotojų ir kandidatų asociacijas su organizacijos pavadinimu. Teigiamas viešosios organizacijos įvaizdis yra sukuriamas, pasiekiamas ir kartu valdomas. Tačiau pasitaiko atvejų, kad organizacijos įvaizdis nėra toks, kokio organizacija nusipelno ar tikisi turėti.