ĮMONIŲ SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS POVEIKIO ŪKININKŲ KONKURENCINGUMUI VERTINIMAS: TEORINIAI ASPEKTAI
Pagrindiniai žodžiai:
įmonių socialinė atsakomybė, žemės ūkis, ūkio konkurencingumasSantrauka
Straipsnio tikslas – atskleisti įmonių socialinės atsakomybės poveikį ūkių konkurencingumui. Straipsnyje išanalizuoti įmonių socialinės atsakomybės ypatumai, žemės ūkio veiklos vystymas bei išryškintos pagrindinės problematikos Lietuvoje. Pagrindinė problematika yra socialinės atsakomybės taikymas žemės ūkio įmonėse, kurie glaudžiai siejasi su ūkininkų ūkių konkurencingumu. Šiame darbe buvo naudojami skirtingi informacijos metodai, tokie kaip: mokslinės literatūros analizė, grafinis informacijos vaizdavimas ir galutinis apibendrinimas. Įmonių socialinė atsakomybė svarbi įmonėms, nes tai didina ne tik įmonės konkurencinį pranašumą, bet ir reputaciją, pritraukia aukštesnės kvalifikacijos darbuotojus, stiprina poziciją rinkoje. Ūkiams taip taip pat svarbus aspektas, nes įmonės, turinčios stiprios kompetencijos darbuotojus, gali efektyviau ir sklandžiau parduoti turimą prekę ar paslaugą, o tai glaudžiai siejasi su ūkių produktyvumu ir efektyvumu.