TARPTAUTINIŲ KROVINIŲ GABENIMO PASLAUGŲ KOKYBĖS GERINIMAS: TEORINIS TYRIMAS
Pagrindiniai žodžiai:
tarptautinis krovinių gabenimas, paslaugų kokybė, problemos, gerinimasSantrauka
Straipsnio tikslas – identifikavus tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės problematiką, pagrįsti tarptautinių krovinių gabenimo kokybės gerinimo sprendimus. Straipsnyje išanalizuoti tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės ypatumai ir išryškintos tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės problemos bei išanalizuoti tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės gerinimo sprendimai. Nustatyta, kad pagrindinės problemos, su kuriomis susiduriama, yra skirtingas kliento ir paslaugų teikėjo suvokimas apie kokybišką paslaugą, kultūriniai skirtumai, kalbos barjerai, prastas paslaugos savalaikiškumas, prasta šalies infrastruktūra, pažeisti kroviniai, vėlavimai. Sprendimai, galintys padėti pagerinti teikiamų paslaugų kokybę – aukštas įmonės kultūros lygis, darbuotojų kompetencijos gerinimas, naujų inovacijų, verslo valdymo programų įsidiegimas ar atnaujinimas, klientų aptarnavimo standartai.