TARPTAUTINIŲ KROVINIŲ GABENIMO PASLAUGŲ KOKYBĖS GERINIMAS: TEORINIS TYRIMAS

Authors

  • Vigilija Strumylaitė Vytauto Didžiojo universitetas Žemės ūkio akademija

Pagrindiniai žodžiai:

tarptautinis krovinių gabenimas, paslaugų kokybė, problemos, gerinimas

Santrauka

Straipsnio tikslas – identifikavus tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės problematiką, pagrįsti tarptautinių krovinių gabenimo kokybės gerinimo sprendimus. Straipsnyje išanalizuoti tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės ypatumai ir išryškintos tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės problemos bei išanalizuoti tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų kokybės gerinimo sprendimai. Nustatyta, kad pagrindinės problemos, su kuriomis susiduriama, yra skirtingas kliento ir paslaugų teikėjo suvokimas apie kokybišką paslaugą, kultūriniai skirtumai, kalbos barjerai, prastas paslaugos savalaikiškumas, prasta šalies infrastruktūra, pažeisti kroviniai, vėlavimai. Sprendimai, galintys padėti pagerinti teikiamų paslaugų kokybę – aukštas įmonės kultūros lygis, darbuotojų kompetencijos gerinimas, naujų inovacijų, verslo valdymo programų įsidiegimas ar atnaujinimas, klientų aptarnavimo standartai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-07-09

Numeris

Skyriai

Inovacijos ir sprendimai verslo logistikoje