PREKIŲ ŽENKLO ĮVAIZDŽIO SVARBA SIUNTŲ GABENIMO ĮMONĖMS
Pagrindiniai žodžiai:
prekių ženklas, prekių ženklo įvaizdis, prekių ženklo žinomumas, vartotojų lojalumas, inovacijosSantrauka
Aštri konkurencija siuntų gabenimo įmonių rinkoje kelia vis naujų iššūkių logistikos sektoriui. Įmonės, siekiančios neprarasti turimų pozicijų rinkoje ir jas stiprinti, turi formuoti ir nuolat stiprinti savo prekių ženklo įvaizdį. Šiame straipsnyje analizuojama prekių ženklo įvaizdžio svarba siuntų gabenimo įmonėms remiantis moksline literatūra. Pagrindinis straipsnio tikslas – išanalizuoti, kokią įtaką prekių ženklo įvaizdis daro siuntų gabenimo įmonėms, taip pat identifikuoti kokie veiksniai formuoja prekių ženklo įvaizdį. Šiuolaikinių siuntų gabenimo įmonių teigiamas prekių ženklų įvaizdis sudomina vartotojus ir siūlo saugumo jausmą renkantis žinomą ir kitų vartotojų jau įvertintą paslaugą. Remiantis atlikta mokslinių tyrimų analize, identifikuota, kad svarbu skirti didelį dėmesį siuntų gabenimo įmonių įvaizdžiui formuoti ir didinti investicijas paslaugų kokybei, kainų lygiui, IT integracijai, įrangos funkcionalumui , klientų aptarnavimui, paštomatų pasiekiamumui gerinti. Taip pat svarbu puoselėti estetinį vaizdą, trumpinti pristatymo terminus, tikslingai parinkti reklamos būdus ir laiku reaguoti į vartotojų paliekamus atsiliepimus ir rekomendacijas.