UAB „BIOGAMI“ KONKURENCINĖS APLINKOS ANALIZĖ ĮVEDANT NAUJĄ „MAMUKO“ PREKĖS ŽENKLĄ Į VAIKIŠKŲ KOŠELIŲ RINKĄ

Authors

  • Kristina Krisiulevičiūtė Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademija

Pagrindiniai žodžiai:

prekės ženklas, rinka, konkurentai, pozicionavimas

Santrauka

Tyrimo tikslas – ištirti ir įvertinti naujai išleidžiamo  „Mamuko“ prekės ženklo į vaikiškų košelių rinką konkurentus. Tyrimo uždaviniai: 1) nustatyti UAB „Biogami“ įmonės prekės ženklo „Mamuko“ tikslinę auditoriją ir pagrindinius konkurentus pagal internetinėje „Google“  paieškos sistemoje vedamus raktinius žodžius; 2) identifikuoti ir nustatyti konkurentų produktų svarbiausius atributus; 3) sudaryti konkuruojančių produktų suvokimo žemėlapį ir nustatyti „Mamuko“ prekės ženklo pozicionavimo komunikacines priemones. Tyrimo objektas – naujai išleidžiamo  „Mamuko“ prekės ženklo konkurencinė aplinka vaikiškų košelių rinkoje. Tyrimo metodas – turinio analizės metodas, kadangi šis būdas leidžia geriausiai sukoncentruoti visą tyrimo dėmesį į medžiagos turinį. Palyginti su kitais vaikiškų košelių prekės ženklais, „Mamuko“ produktai yra unikalūs, ekologiški, aukščiausius kokybės standartus atitinkančios košelės vaikams, tačiau neturi aiškaus prekės ženklo įvaizdžio bei komunikacijos koncepcijos apie savo produktų išskirtinumą, unikalumą bei aktualumą vartotojui. „Mamuko“ produktų komunikacijoje rekomenduojama akcentuoti, kad „Mamuko“ košelės yra ne tik ekologiškos, kaip ir daugelio gamintojų, bet ir naudingos: išlaikančios gamybos procese natūralius vitaminus ir mineralus.

Atsisiuntimai

Publikuota

2022-06-07

Numeris

Skyriai

Žemės ūkio ir kitų bioekonomikos verslo organizacijų valdymas