LOGISTINIO KLIENTŲ APTARNAVIMO GERINIMAS MAŽOSE IR VIDUTINĖSE GAMYBOS ĮMONĖSE
Pagrindiniai žodžiai:
logistinis klientų aptarnavimas, ryšiai su klientais, CRM sistemaSantrauka
Didelė paslaugų ir prekių pasiūla, įnoringi klientai didina įmonių konkurencingumą, todėl įmonės, norinčios išlikti rinkoje, turi nuolat gerinti klientų aptarnavimą ir operatyviai tenkinti jų poreikius. Siekiant išsiaiškinti logistinio klientų aptarnavimo gerinimo galimybes buvo taikyta Lietuvos ir užsienio autorių mokslinės literatūros analizė, lyginimo ir apibendrinimo metodai. Atlikus literatūros analizę paaiškėjo, kad šiandieninėje rinkoje santykių su klientais sistemų naudojimas yra svarbus įrankis, sujungiantis skirtingus klientų aptarnavimo procesus į bendrą visumą. Ryšių su klientais valdymo sistema padeda išvengti nepraktiškų, papildomai besikartojančių procesų, supaprastina duomenų ir informacijos keitimąsi ir jų pasiekiamumą, sumažina išteklių sąnaudas ir kaupia darbo su sistema įrašus. Siekiant užtikrinti įmonių sėkmę būtina gerinti santykius su klientais ir taip paskatinti jų lojalumą bei išlaikyti konkurencingumą rinkoje.