LOGISTINIO KLIENTŲ APTARNAVIMO GERINIMAS MAŽOSE IR VIDUTINĖSE GAMYBOS ĮMONĖSE

Authors

  • Diana Narauskaitė Vytauto Didžiojo universitetas Žemės ūkio akademija

Pagrindiniai žodžiai:

logistinis klientų aptarnavimas, ryšiai su klientais, CRM sistema

Santrauka

Didelė paslaugų ir prekių pasiūla, įnoringi klientai didina įmonių konkurencingumą, todėl įmonės, norinčios išlikti rinkoje, turi nuolat gerinti klientų aptarnavimą ir operatyviai tenkinti jų poreikius. Siekiant išsiaiškinti logistinio klientų aptarnavimo gerinimo galimybes buvo taikyta Lietuvos ir užsienio autorių mokslinės literatūros analizė, lyginimo ir apibendrinimo metodai. Atlikus literatūros analizę paaiškėjo, kad  šiandieninėje rinkoje santykių su klientais sistemų naudojimas yra svarbus įrankis, sujungiantis skirtingus klientų aptarnavimo procesus į bendrą visumą. Ryšių su klientais valdymo sistema padeda išvengti nepraktiškų, papildomai besikartojančių procesų, supaprastina duomenų ir informacijos keitimąsi ir jų pasiekiamumą, sumažina išteklių sąnaudas ir kaupia darbo su sistema įrašus.   Siekiant užtikrinti įmonių sėkmę būtina gerinti santykius su klientais ir taip   paskatinti jų lojalumą bei išlaikyti konkurencingumą rinkoje. 

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-07-09

Numeris

Skyriai

Inovacijos ir sprendimai verslo logistikoje